dimecres, 24 de juny del 2009

CAMINS,

10 comentaris:

  1. M'ha agradat molt el video!!! I amb això també he plorat!!
    Hos porto al cor a tots.

    Ana.

    ResponElimina
  2. Molt chulo Perfe ens veiem demà al cole ''empaquetan'' coses!!!

    ResponElimina
  3. Hola Perfe, gracies per posar les fotos.

    Bones Vacances!!!!


    Maider

    ResponElimina
  4. Úna satisfaccíó que un bocinet del cami dels nostes fills hagi estat fet amb vosaltres.
    Carme A.

    ResponElimina
  5. Perfe moltes gràcies per haver fet aquet video.



    PETONS.

    ResponElimina
  6. Molt bonic el video!!!
    Bones vacances!!!
    Molts petons!!!

    Adeeuu

    ResponElimina
  7. Molt xulo el video!!! ara m'enrecordo de visitar el blog XP Casi que ploro amb el video...

    ResponElimina
  8. Moltes gracies ,m'ha encantat el video quasi em fa plorar però m'he resistit.

    Bones vacances a tothom!

    P.D:MAI US OBLIDARÉ.

    ResponElimina
  9. Qe bonic, m'he emocionat TT

    Ja qe hi sóc, dic qe me cambiat el MSN; Loraine.william@hotmail.com

    Agregeeuu

    ResponElimina